These are some people that you can meet, hear and connect with during GGJ Larissa! Come and join us!
Alex Itsios Alex Itsios is a Game Producer and Game Dev Generalist with a strong track record of leading and overseeing high-performance game dev teams. As a former co-founder of two startups, he excels in overseeing, organizing, and providing production planning to meet high standards and clear objectives with minimal supervision. His experience ranges from casual indie & mobile projects to prominent AAA titles, including the highly acclaimed Age of Empires Franchise. Title: Crafting Your Game Development Portfolio: Starting from Scratch Description: Alex will delve into the essentials of building a compelling game development portfolio from the ground up, even without prior industry experience. We'll explore practical strategies for showcasing your skills, creativity, and potential through personal projects and game jams.
Zisis Apostolidis - Owls Club Ο Ζήσης, βασικό μέλος της ομάδας Κουκουβάγιες, με εμπειρία στη δημιουργία παιχνιδιών, στον τομέα του επιτραπέζιου, και φυσικά της αφήγησης έχει παρουσιάσει/διδάξει εργαστήρια και σε άλλες διοργανώσεις, όπως το TEDxLarissa, και θα κάνει κάτι παρόμοιο και το Σάββατο στο GGJ Larissa! Workshop: Κόκκινη Κλωστή Δεμένη: Από το Παραμύθι στην Περιπέτεια! Η κοινότητα των Κουκουβαγιών ένωσε τις πολεμικές τέχνες και την αυτοάμυνα ή τη σωματική έκφραση με τα Παιχνίδια Μοντελισμού, Στρατηγικής και Φαντασίας – Role Playing Games, με ομάδες δημιουργικής γραφής και ανάγνωσης βιβλίων, με μαθήματα μουσικής και φωτογραφίας και πολλά άλλα. Ilias Pisanos ο Ηλίας Πισάνος, είναι Game Developer και Full Stack Developer στην Innovation Hive. Με εμπειρία στη δημιουργία παιχνιδιών και ανάπτυξη ιστοσελίδων, παρουσιάζει τη δυναμική του μέσα από τα έργα του με στόχο να συνδυάζει το πάθος του για την τεχνολογία και τη δημιουργικότητα, προκειμένου να προσφέρει καινοτόμες και επιτυχημένες λύσεις στον χώρο της ψυχαγωγίας και της τεχνολογίας. O Hλίας θα παρουσιάσει 2 παιχνίδια τα οποία είναι σε ανάπτυξη ακόμα και αφορούν δύο διαφορετικές περιπτώσεις. Το ένα έχει αναπτυχθεί με Unreal Engine και είναι για κινητά android με την Γλώσα προγραμματισμού C++ και το δεύτερο με Unity με την Γλώσσα προγραματισμού C# και υλοποιείται για Web και Desktop. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τους συνδέσμους τους. Costas Ioannou and Orestis (the youngest Jammer!) Game Jammers (Dad and Son) "Γιατί δίδαξα στον γιο μου, πως να φτιάχνει παιχνίδια?" |